20/12 -09 4:e Advent!

Ja, då var man inne på 4:e advent och 3 dagar kvar till julafton! Va fort det går!! :O
Granen är uppe, julkapparna inslagna men än har vi fortfarande inte satt ihop vårat pepparkakshus! 
Dags att ta tag i det nu.. :)

Idag har det varit en riktigt mysig dag! Jag och Jens har nämligen varit duktiga och städat och tvättat!
Till middag gjorde vi en kinainspererad rätt som blev väldigt lyckad!! :D riktigt gott var det :) Kul å prova på lite nytt.. Föresten tycker jag det är riktigt kul att laga mat och prova sig fram till lite nya recept!
Sen hann vi med och kolla på en jönssonligan film, dom är ju rätt sköna! Men jag tycker filmerna var en aning bättre när man var liten :)

Nu sitter vi ner i soffan och bara myser till en film, äter glass och maränger! mmm... gott! jag har blivit helt tokig i glass den senaste tiden!! :D

Igår var vi in på bio och såg luftslottet som sprängdes! Den var grymt bra! Ritkigt spännande, man hoppade till några ggr ;) Jens var så duktig så han tog plats längst bak i sallongen och längst ut på sidan! Ifall jag behövde springa å kissa vilket jag brukar göra minst 1-2 ggr/timme.. Filmen var 2½ timme lång och sprang inte ut en enda gång under hela filmen! helt otroligt! Det måste betyda att filmen var riktigt bra ;-)
Efter det så åkte vi till Lucullus och åt fin middag,mös och pratade om allt mellan himmel och jord! Ex på vad vi ska ha för namn på våran bebis om det blir en kille?? Tjejnamn är redan bestämt men killnamn då? Vi har väl en 3-4 namn på lager som vi båda gillar väldigt mkt! Men som vi oxå förknippar med folk man känner, eller andra som har barn som heter så eller helt enkelt folk man inte tycker speciellt mkt om ;-) Men vi har ett som är väldigt ovanligt men fint! Och ingen av oss känner någon som heter så.. så det blir nog det i slutändan! Om det blir en kille vill säga! :D Ja.. det blev en riktigt lyckad kväll med min käraste och gentleman som han är bjöd han på rubbet! Aaw... :) Älskar dig så mycket min älskling! Du är underbar! <3

Nä.. dags att återgå till filmen och sen blir det nog sängen!

Jens ska upp tidigt och jag med.. Fick ett mess från Steffi där hon fråga om vi kunde ses i morgon på en fika och ta en liten repa på stan! Det ska bli kuul! Inte träffat den tjejen på länge, vilket är pinsamt dåligt då hon bor granne med mig tvärs över vägen.. hahaha ;-)

Sköt om er! Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0