19/12 - 09 Underbart med Lördag!

Vaknade runt 10 tiden och hade ooont i magen, lite som kramper! :/ Inte så skönt.. Men fick lite massage och då blev det bättre! :)

Gårdagens shopping på thuns blev mycket lyckad! Både jag och sara sprang runt i nästan 3 timmar å hitta en massa bra julklappar! Och lite trosor till mej själv =) och choklad... iiih xD 
Men nästan det bästa var ju att dom har en liten "inslagningshörna" där dom som jobbar står och slår in alla julklappar.. hur bra är inte de?? 
 Då slipper man kämpa, klippa, tejpa och hitta kartonger till alla klapparna som kan göra en vansinnig! Det är ju mysigt att slå in julklappar oxå (det mesta har jag ju slagit in själv)  men när pappret börjar ta slut och det är sitter tejp i halva rummet så är det grymt skönt att ha dom inslagna redan! :D

Och som jag anade blev det ingen bio, jag orkade inte ens ta mig in till stan! Och jens var oxå väldigt trött efter jobbet så han åkte direkt hem till mig! Men ingen ro blev det för de! Hans farbror fyllde år fick jag reda på utan förvarning! (som vanligt) :P Så det var bara göra sig i ordning de och dra vidare på kalas :) Men lite tårta,bullar och kakor säger man ju inte nej till ;) Dom tycker det ska bli såå roligt att få en liten till i släkten.. Så det blir en del prat om min lilla mage och hur förväntansfulla dom är på vad som ska titta ut..
Och vem är inte de!? ;)  Efter det drog vi hem, tog en powernap.. Ringde min kära mor och sa att vi skulle komma över på lite "fredgasmys" Och som vanligt frågar hon om vi är hungriga och vill ha mat!! :D Alltid! Hon är bara SÅ BRA min lilla mamma.. fixar,donar och hjälper till med allt.. Ja hon är bara VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!
Tacos blev det och lite chips och knäck åt vi till filmen.. Johan Falk! Dom filmerna är ju bara så himla braa!

Jag har märkt att det jag skriver idag..är saker som har hänt igår :P Men det blir ju lite så.. Då kan man ju sumera hela dagen från början till slut! Lite svårt att skriva om dagens händelser när dagen knappt har börjat! ;) men det kommer ju det med!

Nää nu är det dags att göra något vettigt! Kanske baka pepparkakor? Men det första blir att väcka sömntutan nr1 som FORTFARANDE ligger och sover! ;)
 
Kramar

Mamma&Wille
Mamma och lilla wille! :)


Mosters lilla favorit som börjar bli så stor! :)

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!

kul att kunna följa dig på en blogg:)

Vilken söt liten bebis!



Hoppas allt är bra

//Martina

2009-12-20 @ 14:45:46
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0