18/12 -09 Shopping på thuns!

God morgon kära ni!

Idag känner jag mig mkt mer utvilad.. jag fick sova inatt! iaf nästan hela natten.. Det tog lång tid innan jag somna för den lilla där inne härja runt som vanligt! Jens smekte och gosa med magen, till slut blev h*n lite lugnare och jag med så vi somna båda två :)

Men Hua! Så trött jag var när jag vaknade.. Hade ställt klockan på 9.
Sara skulle komma hit vid 10 men messade å fråga om hon kunde komma vid halv 11 ist.. vilket hon tyckte var en väldigt bra idé för hon låg oxå fortfarande kvar i sängen å tryna som jag ;)

Så nu bär det av till Thuns! Knata runt lite där å se om man hittar något kul! Var där förra veckan med och då fanns det en hel del skojjiga saker och fina kläder =) Sen drar vi nog vidare till gränby..
Ev. ska jag träffa min prins efteråt i stan. Behöver nämligen inhandla lite saker innan jul osv..
Och kanske det blir bio med, men jag känner att de kommer vi kanske inte orka.. Blir nog mys hemma eller så drar vi upp till päronen och käkar lite mat å myser där ist =)
Tar bion i morrn kanske.. vi får se vad vi har ork och lust till!
Jens är ju ledig heeela helgen! Wiho! :D

Nej nu måste jag skynda mig ut och möta sara!


Som nu är en aning större!
Lillabellyn Månad 6 där :)




Ha det så bra i vinterkylan! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0