17/12-09 Trött och har en bökig bebis i magen

Inatt har jag inte sovit någonting alls! Kanske 1 timme max 2.. Den lilla i magen har sparkat, bökat och slagit kullerbyttor sen igår kväll.. And it still going strong!
Ska det vara så? Konstant sen igår.. Visst.. det är underbart att känna hur den sparkas, boxas och att den lever! :) Men bör den lilla söta inte sova någongång? Är den stressad tro? Jag känner mig inte speciellt stressad eller orolig.. Jag har ju haft mkt för mig senaste tiden och rört mig en del..Men inte något överdrivet! men den brukar ju gilla de och sova när man är lite i farten! hmm.. Man blir ju lite nojig :/

Någon som är erfaren av en konstant sparkande bebis som aldrig sover? :)

Hade tänkt att fixa å greja med lite saker idag.. Men har INGEN ork! Trött trött trött.. Men kan inte sova pga den lilla söta som håller mig vaken.. :)

Har iaf fått i mig lite varma mackor och juice! Man kanske ska försöka ge det en chans å krypa ner i sängen å försöka sova lite.. eller vila rättare sagt :/ Får se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har erfarenhet av en bebis som konstant bökar på nätterna. :)

2009-12-25 @ 16:32:48
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0